Längesen..

Idag ska Samuel och jag åka in till mitt "jobb" o hälsa på..
I år blir det mitt fjärde år som jag sommarjobbar på
Fregatten.. Och jag ser verkligen fram emot detta..
Men idag blir det bara en fika, och kanske lite uppdatering =)
Ska bli spännande o se om det har hänt något nytt sen jag var där sist..
Tyvärr så ska inte två av dom som jobbar där vara där alls under min period =(
Det känns väldigt tråkigt, men jag hoppas dom tar sig in någon
dag på en lite kafferast =)
Igår var jag hemma hos malin och tittade på hennes lille vovve, jätte mysig kille..
Snäll och duktig som bara den =)
Helgen i övrigt blev inte riktigt som jag skrev, lugn och mysig..
Nej  nej hårt arbete hemma hos johans föräldrar ute i trädgården.. Vilket
syns extremt på mina händer nu =/ Jag som precis hadde fixat mig lite manikyr =) Tusan me..
Ja ja, vad är väl en bal på slottet..
Ohh vad min lille kille tjatar på mej nu, han är ivrig på att se vart mamma jobbar =)
Så jag får väl avsluta här, och fixa med det sista innan vi ska åka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0