Lite uppdatering..

Hej o hå vad veckan har gått fort, trots fem dagars arbete..
Det går jätte bra på jobbet, tycker jag.. Var trots allt ett år sen nästan,
men allt flyter på som det ska.. Det är som att lära sig cykla, har man
en gång lärt sig glömmer man inte..

Vi var inne en sväng på lövis, ellie o stefan kom ner..
Det var jätte mysigt, även om ingenting har förändrats..
Det hör liksom till..
Samuel var mest intresserad av karusellerna och hoppborgen..
Men till slut fick vi honom till att välja en tshirt..
O i mitt stilla sinne önskade jag att han skulle välja en sån där
söt djurtröja, men icke.. Han sa bestämt; Nej mamma jag vill INTE ha en sån..
Så pekade han lite längre bort på döskalletröjorna o sa; En sån vill jag ha!!!
Jaha tänkte jag, min fyraåring är inte så liten längre ); Ja ja det var ju bara att köpa en sån..
Sen hittade han ett sånt där namnhalsband som en annan hade när man var liten..
Jätte tuff blev han i de, och jag får väl motvilligt säga att han var riktigt cool i sin tröja me =)

Igår, midsommarafton, jobbade jag till halv fem, sen blev det en tur upp till johans mamma
o pappa.. Men det blev ingen lång kväll.. Jobbade 7 till halv fem idag me.. =/

Jag har köpt en ny telefon me, en HTC Desire.. Och jag är skitnöjd =))
Så nu startade jag upp min facebook me, så man kan kolla runt lite där via telefonen..

Nehe, efter den femte dagen full av jobb, ska jag ta mig en varm lååååångg dusch,
sen ett glas vin o mysa ner mig i soffan...
Se ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0