En lyckad Fest!!!!

Skoja min doja om lördagens trevligheter var lyckade =)
Jag kommer inte ihåg när jag hade så kul sist.. Nice som fasen..
Så tack till alla er som var där..

Jag hörde att insamligen till eb fonden gick upp i över 40 tusen..
Det är helt fantastiskt. Vi åkte in till stan på kvällen efter examensfesten,
ENBART för att gå bort till playbar och köpa en drink till förmån för ebfonden.
Vi hade väl fått i oss ganska mycket dricka både jag o Johan, men varsin alkohoholfri
"hugo" blev de =) Om man bara kunde göra mer, men tyvärr tillåter vår ekonomi inte
det. När jag läste hugos mammas blogg idag, så blev jag så förtvivlad..
Arg ledsen och fruktansvärt besviken över hur vissa människor kan yttra sig.
Ni som också följer deras vardag via bloggen, vet vad jag syftar på..
Om inte annat så kan ni gå in på denna länken:
http://www.familjeliv.se/Forum-4-362/m59353524-1.html
Jag kan inte med ord egentligen beskriva, hur mycket jag beundrar denna familjen
för allt dom får utstå. Alla deras vardagliga händelser, oro och rädsla.
Jag tänker på dom så ofta, men tyvärr är det de enda jag kan göra.
Men det är ju iaf något.

Jag önskar att vår värld inte vore så grym.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0