examensfest...

Japp idag ska vi fira Malin, hon har tagit EXAMEN =))))
Hurra hurra hurra till dig min underbara vän...
Jag ser verkligen fram emot ikväll, och tror att det kommer
att bli hur  kul som helst..

Håller på med lite käk nu, för snart kommer gubbarna hem från
bilträffen. Och vad jag har förstått så har dom samlat in mycket pengar
till en fond.. Ni har säkert alla läst eller hört på radion, om vad jag menar..
Om man ändå kunde göra mer. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något..
Mina tankar går dagligen till Hugo och hans familj. Vilken otrolig familj.
Jag finner egentligen inga bra ord, utan i mitt stilla sinne ber jag en bön för dom.
Jag vet att på andra sidan finns en frid, en värld utan hemska ting, den världen
finns fullt av änglar som kommer att ta dig i sin famn när du vandrar över..


Att acceptera att vi lever i en värld full av orättvisor är en sak,
men att förstå är en helt annan....

En oändlig stor kram och en ännu större tanke till alla er som
befinner er i en liknande situation....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0