Vad vore jag utan dig..









Det fanns en tid då vi var som främlingar för varandra.
År gick, och vi gick åt olika håll.

Dem åren som vi förlorade kommer aldrig mer igen,
men vår erfarenhet kommer att hjälpa oss i framtiden.

Jag ska aldrig lämna dig igen, som jag en gång gjorde.
Aldrig någonsin, det lovar jag dig.

Du är min syster, min bästa vän, min inspiration.
För dig går jag genom eld och vatten.

Jag ska alltid skratta med dig när du är glad,
jag ska alltid trösta dig när du är ledsen,
jag ska alltid finnas där och lyssna när du behöver prata,
i detta livet och i nästa...............

Både du & jag har en ängel som stöttar oss, hon
finns med oss, alltid............

All min kärlek till dig Eleonore....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0